09 مارچ 1971

نظر کی کمزوری دور کرنے کیلئے عجیب و غریب سرمہ

0 comments
محمد عثمان۔سکھر: میرا دماغ بہت کمزور ہوگیا ہے ۔ کمر کی ہڈی میں درد رہتا ہے۔ چکر آتے ہیں ۔ نماز پڑھتا ہوں تو چار رکعت کی بجائے دو اور دو رکعت کی بجائے چار پڑھ لیتا ہوں ۔ التحیات اور درود شریف پرھتے پرھتے بھول جاتا ہوں ۔ کالج کی کتاب دیکھنے کو جی نہیں چاہتا ۔ پہلے یہ حال تھا کہ ہر کلاس اول پوزیشن میں پاس ہوتا تھا۔ ایک مرتبہ میں نے سارے اسکول میں ٹاپ کیا اور مجھے وظیفہ بھی ملا تھا۔ خود اعتمادی بالکل نہیں ہے ۔ نظر کمزور ہوگئی ہے اور میرے ۳ نمبر کا چشمہ لگ گیا ہے۔

جواب: آپ کے مثانہ میں کمزوری ہے ۔ اور یہ کمزوری خون میں حدت پیدا ہوجانے سے واقع ہوئی ہے ۔ دواؤں کے بجائے غذاؤں سے علاج کیا جاتا تو یہ مرض اتنا نہ بڑھتا کہ اس کی وجہ سے دماغ اور نظر بھی کمزور ہوجائے۔ آپ صبح نہار منہ دو تین موسمبی یا میٹھے سنگترے کھا لیا کیجئے ۔ چائے بالکل چھوڑ دیجئے ۔ کچی سبزیاں مثلاً شلجم ، گاجر اورپالک کھانا آپ کیلئے بہت مفید ہے ۔ گوشت میں سبزیاں استعمال کیجئے ۔ اس کے ساتھ ساتھ ایک سرمہ بنا کر آنکھوں میں پابندی سے لگائیے۔
پیلی سرسوں کا تیل کچی گھانی کا حاصل کیجئے۔ مٹی کے چراغ میں تیل اور بتی ڈال کر روشن کیجئے ۔ اور اس کے اوپر ایک کورا مٹی کا چراغ اس طرح رکھ دیجئے کہ ہوا پر نہ ہو۔ اب اس چراغ میں کاجل جمع ہوجائے گی۔ یہ کاجل کسی ڈبیا میں بھر کر رکھ دیجئے ۔ رات کو سوتے وقت دونوں آنکھوں میں تین تین سلائیاں لگائیے ۔ سلائی جست کی ہونی چاہئیے۔ چھ ماہ اس سرمہ کو آنکھوں میں لگانے سے انشاء اللہ آپ کو چشمہ لگانے کی ضرورت باقی نہیں رہے گی ۔ اس سرمہ سے آپ کی دماغی کمزوری اور چکر آنے کا سلسلہ بھی ختم ہوجائے گا۔ جب خربوزہ کا موسم آئے تو روز خربوزہ کھائیے۔ جتنا بھی کھاسکیں۔

0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔