09 مارچ 1971

رشتہ داروں نے جادو کرادیا ہے، بہن بھائیوں کی شادی نہیں ہوتی

0 comments
محمد سلیمان کراچی: میری چھوٹی بہن کی کافی عمر ہوگئی ہے ۔ لیکن اس کی شادی میں کوئی نہ کوئی رکاوٹ پڑ جاتی ہے ۔ چھوٹے بھائی ہیں سب ماشاء اللہ برسر روزگار ہیں ۔ ان کی بھی شادی نہیں ہورہی ہے۔ میں بہت پریشان ہوں ۔ اللہ کے فضل و کرم سے اچھی آمدنی ہے ۔ مگر ہم لوگ مقروض رہتے ہیں ۔ اندازہ یہ ہے کہ عزیز رشتہ داروں نے ہمارے اوپر کچھ کرادیا ہے جس کی وجہ سے نہ تو ہماری گھر میں شادی ہوتی ہے نہ تو قرض اترتا ہے ۔ میری اپنی حالت یہ ہے کہ میں ہر وقت خوفزدہ رہتا ہوں۔ تنہا اگر کہیں جاتا ہوں تو گھبراہٹ شروع ہوجاتی ہے اور چکر آنے لگتے ہیں ۔ وظیفہ بتادیجئے کہ اس کی برکت سے اللہ تعالی چھ بہن بھائیوں کی شادی کے فرائض سے سبکدوش کردے۔ اور قرض کی مصیبت سے نجات مل جائے اور مجھے صحت حاصل ہوجائے

جواب: آپ کا یہ اندازہ غلط ہے کہ آپ کے اوپر کسی نے جادو ٹونا کرادیا ہے۔ یہ سب حالات آپ کے خود پیدا کردہ ہیں ۔ طرز زندگی میں اعتدال نہیں ہے ۔ اعتدال نہ ہونے کی وجہ سے زندگی کی اقدار بڑی حد تک متاثر ہوچکی ہے ۔ آپ اپنے گھریلو حالات اور غیر اعتدال پسند طبعیتوں کا محاسبہ کیجئے اور غور کیجئے کہ آپ کی اور گھر کے دوسرے افراد کی روش فکر میں کس طرح تبدیلی آسکتی ہے ۔ انشاء اللہ آپ کے تمام مسئلوں کا حل نکل آئے گا آپ کے لئے کسی وظیفہ یا تعویذ کی ضرورت نہیں ہے

0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔