01 جون 1971

امتحان میں کبھی فیل نہیں ہوا

0 comments
قیصر اللہ۔کراچی۔ امتحان میں کبھی فیل نہیں ہوا ہوں لیکن پچھلے سال فیل ہوجانے کی وجہ سے گھر والے مجھے عجیب نظروں سے دیکھتے ہیں۔ گھر کے حالات کا تقاضا بھی یہی ہے کہ میں جلد از جلد تعلیم سے فارغ ہو کر میں معاش کے کاموں میں لگ جاؤں۔
جواب: صبح فجر کی ادا نماز کے بعد سورۂ رحمن کی آیت فبائی آلاءربکماتکذبن سو مرتبہ پڑھ کر ہاتھوں پر دم کیجئے اور چہرے پر پھیر لیجئے۔ امتحان کا نتیجہ شائع ہونے تک

ب۔حسن: میں بی اے میں پڑھ رہی ہوں چاہتی ہوں کہ کسی اسکول میں مجھے ملازمت مل جائے ۔ بہت سے اسکولوں میں گئی مگر ہر جگہ ناکامی کا منہ دیکھنا نصیب ہوا اس وقت مجھے سروس کی اشد ضرورت ہے۔ کوئی دعا بتادیجئے۔
جواب: عشاء کی نماز کے بعد سونے سے پہلے گیارہ مرتبہ قل ھو اللہ شریف پڑھ کر ہاتھوں پر دم کیجئے اور ہاتھ تین مرتبہ چہرے پر پھیر لیجئے ۔ کوشش یہ کیجئے کہ آپ کو پرائیویٹ ٹیوشن مل جائے۔ انشاء اللہ آپ کامیاب ہوجائیں گی۔

0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔